Bieżące wsparcie prawne

(model subskrypcyjny albo model projektowy wsparcia)

To rozwiązanie stworzone z myślą o dostawcach IT (przede wszystkim oprogramowania), firmach raczej małej lub średniej wielkości (20-100 osób), które nie mają własnych działów prawnych, a także tych, które mają działy prawne, ale potrzebują dodatkowej pomocy. W tym ostatnim modelu możemy współpracować z działem prawnym klienta albo przejąć od niego wybrane zagadnienia.

Jak działamy?

Oferujemy możliwość kierowania wszystkich problemów prawnych do jednej kancelarii, w której obsługiwane są „od A do Z”, z jednym adresem do kontaktu. To rozwiązanie łatwe w zarządzaniu – nie trzeba martwić się o to, jak różne zespoły prawne będą ze sobą współpracować. W efekcie oszczędza się czas, a więc także pieniądze. Nie musimy każdorazowo ustalać warunków realizacji pojedynczych prac, rzadziej dochodzi więc do sytuacji, kiedy do rąk prawnika nie trafia coś, co powinno przez nie przejść (np. ważna umowa, którą trzeba szybko wysłać do kontrahenta).

By w pełni skorzystać z bieżącego wsparcia prawnego, ważna jest świadomość, kiedy warto zgłosić się do nas po pomoc, a także umiejętność oddzielenia kwestii prawnych od czysto biznesowych. Jeśli tego brakuje, to klient albo w ogóle nie korzysta ze wsparcia (bo nie wie kiedy), albo korzysta z niego nieefektywnie (szybko wyczerpuje limit naszej pracochłonności).

Oprócz wsparcia oferujemy wzory umów w wersji standard (bez kastomizacji) gratis. Proponujemy wsparcie w dwóch modelach: subskrypcyjnym i projektowym. Subskrypcja daje niższe stawki per h, ale wiąże się ze stałym zobowiązaniem na poziomie od kilku tys. pln net / mc.

Za realizację rozwiązania odpowiada Zespół Vendor Desk. Jesteśmy elastyczni w zakresie formy współpracy i terminów, staramy się zawsze dopasować do celów klienta i dostarczyć najlepsze możliwe rozwiązanie w wyznaczonym czasie. W razie nagłej potrzeby korzystamy ze wsparcia prawników przypisanych do innych projektów. Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy dla różnych firm.

Wewnątrz Zespołu staramy się budować specjalizacje poszczególnych osób (np. dane osobowe, corporate, PZP, prawo pracy, fintech, PWP etc.) i tworzyć wewnętrzne huby kompetencyjne, współpracujemy też z innymi zespołami Kancelarii (np. RODO, Corporate). Oprócz tego każdy członek Zespołu oferuje wsparcie projektów IT.

Bieżące wsparcie prawne

Jeśli potrzebujesz bieżącej pomocy prawnej lub szukasz wsparcia dla swojego działu prawnego, skontaktuj się z nami.