Wszystkie teksty umieszczane na Linkedin lub naszych stronach internetowych są naszą opinią. Prosimy nie traktować ich jako porady prawnej w konkretnej sprawie, ponieważ konkretna sprawa zawsze wymaga indywidualnej analizy.
Nie jest to kompleksowe omówienie Tarczy, a bardziej zwrócenie uwagi na istotne kwestie z perspektywy Dostawców IT. To efekt naszej analizy Tarczy oraz pierwszych doświadczeń w ramach zleceń dot. wsparcia przy jej wdrożeniu.
Zachęcamy do pobrania dedykowanego materiału dot. Tarczy Antykryzysowej widzianej z perspektywy Dostawcy IT – to, co wedle naszej najlepszej wiedzy i doświadczenia ważne dla Dostawców IT, zawarliśmy w krótkim i prostym dokumencie.
Mamy nadzieję i przekonanie, że radzicie sobie Państwo dobrze w tych trudnych czasach; my – jako Vendor Desk – trzymamy kciuki za powodzenie Waszego biznesu i przede wszystkim dobre zdrowie Wasze, Waszych Zespołów i Bliskich.
Zastanawialiśmy się jak pomóc naszym Klientom w tej niełatwej sytuacji i będziemy myśleć dalej; oczywiście, poza standardowymi rzeczami „projektowymi” i „nie-projektowymi”, które razem robimy [a te mogą się pojawić ze zdwojoną siłą w dobie przestojów na projektach, reorganizacji zespołów, zatorów płatniczych, najmów generujących obecnie nieakceptowalne koszty i tego wszystkiego, czego rynek się obecnie obawia], usiedliśmy dość wnikliwie do zaproponowanej przez rząd RP Tarczy Antykryzysowej, wyciągając z niej to, co wg nas może być przydatne dla Was, Naszych Klientów, Dostawców IT. Efekt w załączeniu.
Powyższe to stan obowiązujący na 7 kwietnia 2020. To ważne, bo jak się okazuje Tarcza „żyje zmianą”.
Zwracamy uwagę, że tego samego 7-ego kwietnia pojawił się kolejny projekt nowelizacji Tarczy, który zakłada m.in.
To raczej Tarcza Antykryzysowa 1.1. niż 2.0., rewolucji nie ma.
Na bieżąco monitorujemy – w razie uchwalenia nowych update’ów, niezwłocznie wrócimy z informacją.
Oczywiście chętnie pomożemy w procesie wdrożenia Tarczy Antykryzysowej i kolejnych jej update’ów – w zakresie w jakim się da – w Waszej Organizacji. Od pojedynczych telco z intencją zderzenia myśli i wyjaśnienia wątpliwości po pełne przygotowanie dokumentacji i wsparcie wdrożenia.
Po kilku dniach intensywnej pracy i pierwszych zleceniach z tego tematu, mamy to dobrze opracowane. Jesteśmy dostępni – dzwońcie, piszcie.
Materiał może także być pomocny dla osób z Waszych Zespołów np. zatrudnionych na B2B czy innych osób np. spoza Firmy – proszę śmiało dystrybuować materiał dalej.