Zbigniew Okoń

Partner

Radca prawny, doktor nauk prawnych, autor i współautor blisko 50 prac naukowych i licznych publikacji popularnonaukowych.

 

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie komputerowym i prawie reklamy.

Doświadczenie i praca naukowa

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie obejmujące m.in. obsługę prawną największych konsumenckich programów lojalnościowych, reklamy produktów i usług objętych ograniczeniami reklamy, organizację akcji promocyjnych, wdrożeń systemów informatycznych, usług serwisowych, outsourcingowych czy rynku mobilnego.

Współpracuje z Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego i Instytutu Allerhanda. Wykładowca na uczelniach państwowych i prywatnych (UJ, PAN, Akademia Frycza-Modrzewskiego, Akademia Koźmińskiego).

Nagroda dla Zbigniewa Okonia w rankingu „Rzeczpospolitej” 2020 r.

Wybrane artykuły Zbigniewa Okonia

Open Source – trochę dłuższa analiza (cz.1)
Open Source – trochę dłuższa analiza (cz.2)
Oracle v Google, API i fair use. Co dla nas wynika ze sporu dekady?

Kontakt

Zapraszam do kontaktu w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa komputerowego i prawa reklamy.