Specjalista ds. wsparcia administracji

Zespół „BackOffice”

Nasza kancelaria poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia administracji do pracy w zespole „BackOffice”. Każdą zainteresowaną osobę zapraszamy do aplikowania!

Kim jesteśmy

Nasza kancelaria jest liderem w prawie nowych technologii. Wspieramy od strony prawnej największe i najbardziej innowacyjne projekty związane z własnością intelektualną i ochroną danych osobowych. Zadania, jakie od nas otrzymasz, to intelektualne, administracyjne i biznesowe wyzwania, przy których ciężko się nudzić. 

Zespół BackOffice powstał w odpowiedzi na potrzeby dynamicznie działającej kancelarii. Pomagamy w osiąganiu celów naszych Prawników poprzez jak najlepsze wykorzystanie wewnętrznych zasobów oraz potencjału przy wsparciu wewnętrznym na płaszczyźnie administracyjnej, bussiness’owej, a także marketing’owej.

Co można powiedzieć o pracy u nas?

Jesteśmy zwolennikami działania zespołowego. Wspólnie wypracowujemy nowatorskie rozwiązania, dając każdemu Pracownikowi możliwość samodzielnej pracy przy projekcie. Wspieramy młodych Pracowników w ich rozwoju, poświęcamy im czas – dążymy do tego, by stawali się coraz bardziej samodzielni. Chętnie dzielimy się wiedzą, dzięki czemu każdy projekt, przy którym pracujemy, rozwija kompetencje, doświadczenie i wiedzę całego zespołu.

 

Co oferujemy?

Proponujemy Ci i atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Dajemy Ci możliwość pracy w profesjonalnym i przyjaznym środowisku pracy oraz nowoczesnym biurze w centrum Warszawy. No i najważniejsze – mamy owocowe czwartki 😊

 

Nasze oczekiwania

2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

Zdolność oraz pewność w podejmowanych decyzjach;

Zaradność, umiejętność radzenia sobie z problemami w dynamicznym środowisku;

Komunikatywność, otwartość oraz proaktywne nastawienie w stosunku do pełnionych obowiązków;

Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność realizacji zadań w kilku projektach jednocześnie;

Chęć poszukiwania rozwiązań, zdobywania nowej wiedzy;

Transparentna komunikacja oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów;

Bardzo dobra znajomość pakietu Office 365;

Otwartość na współpracę między działową: Finanse, Backoffice, Prawo, Administracja, HR.

Twoje zadania

Wsparcie zespołu w bieżącej pracy administracyjno-biurowej;

Zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja;

Wsparcie Pracowników kancelarii w organizacji i rozliczaniu podróży służbowych, a także pomoc przy organizowaniu event’ów służbowych;

Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innych dokumentów związanych z pełnioną rolą;

Opieka i koordynacja nad materiałami marketingowymi i czynna współpraca z Prawnikami kancelarii w procesie przygotowywania ofert;

Kontakt telefoniczny z urzędami, zewnętrznymi dostawcami, itp.

Jeżeli widzisz siebie w roli specjalisty w naszym zespole, chcesz pracować przy ciekawych zadaniach w zgranym zespole oraz rozwijać swoje kompetencje w zarządzaniu – wyślij swoje CV! 

Kontakt

CV prosimy wysyłać na poniższy adres.

W tytule wiadomości prosimy wskazać „Backoffice”.

Zaznaczamy, iż skontaktujemy się
z wybranymi Kandydatami.

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Kancelaria Maruta Wachta sp. k. z siedzibą w Warszawie. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia stosownej zgody, Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane również dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych. W takim wypadku prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Kancelarię Maruta Wachta sp. k. moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jestem świadomy/a, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie.” Zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator prosi o wycofywanie zgody drogą pisemną na adres siedziby Kancelarii lub elektroniczną pod adres iod@maruta.pl.Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, dostępne są w Polityce przetwarzania danych osobowych w Kancelarii Maruta Wachta sp.k.