+48 22 128 00 00

\ Usługi Marketing i reklama

Zespół kancelarii świadczy usługi doradztwa dla branży marketingowej, obsługując wiodące agencje reklamowe, producentów produktów objętych ograniczeniami reklamy, sieci handlowe, operatorów telekomunikacyjnych czy nadawców radiowych i telewizyjnych. Posiadamy unikalne doświadczenie w zakresie obsługi programów lojalnościowych B2C i B2B, w tym programów multipartnerskich, organizacji loterii promocyjnych i audioteksowych, obsługi innych akcji promocyjnych, branż objętych ograniczeniami działalności marketingowej czy regulacji działalności mediów.

Wyróżnia nas kompleksowość podejścia do działalności marketingowej. Nasze doradztwo obejmuje wszystkie obszary prawa, które mają znaczenie dla przygotowania i przeprowadzenia akcji promocyjnej, kampanii ATL, marketingu interaktywnego, social media czy eventów i akcji niestandardowych. W unikalny sposób łączymy kompetencje w zakresie prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych, nowych technologii, podatków, ochrony konsumenta, zwalczania nieuczciwej konkurencji, regulacji branżowych i sektorowych (telekomunikacja, turystyka, hazard, telewizja, prasa) oraz ograniczeń reklamy i promocji (farmaceutyki, napoje alkoholowe, usługi finansowe, wyroby tytoniowe, żywność i inne). Rozumiemy marketing i dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu potrafimy znaleźć optymalne rozwiązania dla projektów realizowanych przez naszych Klientów.

Wybrane usługi:

  • Obsługa programów lojalnościowych, w tym negocjowanie i opiniowanie umów związanych z udziałem w multipartnerskich programach lojalnościowych
  • Doradztwo w zakresie reklamy (nieuczciwa konkurencja, ograniczenia reklamy, regulacje rynku mediów, znaki towarowe, inne)
  • Tworzenie regulaminów, wsparcie prawne w organizacji i reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zezwolenia na urządzenie loterii promocyjnych i audiotekstowych
  • Konstruowanie modeli podatkowych i prawnych działalności marketingowej
  • Przygotowywanie wszelkich dokumentów (regulaminy, klauzule, komunikaty reklamowe) i doradztwo w zakresie organizacji akcji promocyjnych
  • Weryfikacja zgodności reklam i innych materiałów marketingowych z obowiązującymi przepisami prawa
  • Doradztwo w zakresie marketingu elektronicznego i telemarketingu
  • Negocjowanie i opiniowanie umów o obsługę marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony własności intelektualnej i danych osobowych